Mittwoch, 23. März 2016

Osterschnecke

Ich habe seit langem mal wieder ein Schneckchen verarbeitet... Bin in Sachen niedlich doch etwas aus der Übung, aber meine tollen kleinen Stanzen für die Dekoration der cute-Karten dürfen ja nicht in der Versenkung verschwinden.
Ausserdem ist das meine erste Karte auf der ich das Motiv komplett mit Alkoholmarkern coloriert habe..  Auch da muss ich noch üben, aber es ist zumindest ok 

Material:
Motiv: Lelo-Schnecke bzw. AEH Design
Schmetterlings-Stanzschablone
Schablone für die Blümchen zum selberdrehen
Schriftzug Efco






Teilnehmen möchte ich bei:
Everybody-Art-Challenge - anything goes
try stampin on tuesday - Easter
crafting from the Heart - anything goes
Crafty Cardmakers - Easter
Animal Friends -   Ostern


Kommentare:

  1. This is a really sweet card and image, a snail is so not typical of Easter, for me anyway, but it's cute! I love the 3D flowers too to accent the scalloped circle. Thanks for joining us at Try Stampin' on Tuesday this week! xo Crystal

    AntwortenLöschen
  2. Ein süßes Kärtchen .
    Danke fürs zeigen bei den Animal Friends.
    LG
    Kuni

    AntwortenLöschen
  3. Such a sweet card, loving all the detail too. Thanks for sharing it with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela DT x

    AntwortenLöschen
  4. Aww what at cutie ... much nicer than the snails in my garden! Thanks for playing along with us at Try Stampin on Tuesday :)

    AntwortenLöschen
  5. What a lovely card - I really like the colours you have used, too. Thank you for sharing it with us at Crafty Cardmakers.

    Jackie

    AntwortenLöschen