Montag, 13. Mai 2013

Männerkarte - Zahnräder

Heute hab ich es endlich geschafft meine neuen Stanzen einzuweihen und daraus ist eine Männerkarte entstanden....

erst hatte ich etwas Bedenken, ob es zu sehr Trauerkarte ist  :*denk*
nach fast 8 Monaten Bastelabstinenz fällt es mir gerade ganz schön schwer , das richtige Feeling zu entwickeln ;)
Teilnehmen möchte ich bei:
Challenges 4 Everybody  - alles geht
That Craft Place - Make for Men
Our Creative Corner - anything goes
A Creative Need - for Men



Kommentare:

  1. Eine megatolle Männerkarte. Respekt!
    Liebe Grüße Claudine

    AntwortenLöschen
  2. I don't think you can go wrong with watch parts and gears for a man's card - this one is great. Thanks so much for joining us at Our Creative Corner. Margie x

    AntwortenLöschen
  3. Fabulous masculine card! The gears are great. Thnaks so much for playing the A Creative Need challenge!
    smiles,Deena

    AntwortenLöschen
  4. The elements you have used are perfect for a masculine card. I love the background you've made.
    Thanks so much for joining us this time at Our Creative Corner. Juliax

    AntwortenLöschen
  5. Yum... love the bold b&w colours, and great grungy look! Thanks for playing along with us at Our Creative Corner.
    Alison x

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous card! Thanks for sharing with us at Our Creative Corner - Love from Laura xxx

    AntwortenLöschen
  7. Super.

    Thanks for sharing at That Craft Place this time.

    Susan x

    AntwortenLöschen